TILMELD DIG TIL KAMPEN

Enhedslistens landskontor har opgraderet medlemssystemet, både hvad angår valg af kontingentsats, informationer om fagforeningens medlemskab, tillidsposter uden for Enhedslisten og meget mere.

Uanset om du er pensionist, studerende, lønmodtager eller noget helt fjerde, så er du ekspert i dit eget liv. Det er vores ambition at Enhedslisten skal blive meget bedre til at involvere medlemmerne i de politiske kampe, hvor de er eksperterne. Derfor har vi brug for et stærkt medlemssystem, hvor vi kan kortlægge og finde eksperterne.

Her er en guide til hvordan du opdatere dine oplysninger i medlems systemet, så vi kan finde dig og involvere dig i de kampe der er vigtige for dig. (OBS – Der er en fejlfindings guide i bunden)

1. Åben din netbrowser og skriv mit.enhedslisten.dk i adresselinjen. Tryk på “Log ind” i øverste hjørne.

2. Skriv din e-mail-adresse/medlemsnummer og adgangskode i felterne. Har du glemt din adgangskode, så tryk på “nulstil adgangskode” der står under “log ind” knappen. Eller vælg at få en engangs-pinkode, der står over e-mail-adressen.

3. Tryk på “min side” med det lille ikon, med dit navn. På mobilen skal du trykke på ikonet med de fire kvadrater og derefter på “min side”. OBS. Op startsiden kan se forskellig ud alt efter dit sidste login.

4. Tryk på “rediger profil. OBS. Du kan ikke se alle de nye valgmuligheder du måske mangler at udfylde, før du har trykket “rediger profil”.

5. Udfyld informationerne. OBS. Gennemgå de forskellige valg nøje. Der er kommet mange nye funktioner til. Nu kan du for eksempel registrerer tillidsvalg i  miljøorganisationer.

6. Husk at gå helt ned i bunden af siden og gem ændringerne. OBS. Hvis det er første gang du gør det i meget lang tid eller nogen siden, så skal du også huske at hakke af på samtykkeerklæringen lige over gem knappen.

Fejlfinding

• Problem: Jeg kan ikke huske mit kodeord.
    • Svar: Tryk nulstil adgangskode (Lige under Log ind knappen) eller vælg “Engangs-pindkode” der står lige over e-mail.
  • Problem: Jeg får ikke nogen e-mail med link til ny adgangskode eller en pinkode. (Jeg har ventet i mere end 15. minutter)
    • Svar: Du får sandsynligvis e-mailen på en af dine andre e-mail adresser. Måske har du en gammel hotmail du ikke rigtigt bruger mere. Prøv at kig rundt omkring.
    • Hvis du ikke kan finde den, så se nederst i denne guide.
  • Problem: Den afviser det nye kodeord jeg har valgt.
    • Svar: Systemet kræver et meget stærkt kodeord, fordi de samme krav også gælder for administrationen, hvor hakkere kan slette hele medlemsregisteret.
    • Kravene står på dansk i den email, du fik med linket til nulstilling af kodeord.
  • Problem: Der står tal i det felt hvor der burde stå en email.
    • Svar: Det er fordi systemet af en eller anden grund vælger at bruge dit medlemsnummer, bare skriv koden nedenunder.
  • Problem: Nulstil kodeord virker ikke lige gyldigt hvad jeg gør.
    • Svar: Systemt har nok sat din adgang på pause, på grund af for mange forkerte kodeord forsøg. Prøv igen i morgen.
  • Problem: jeg kan ikke få det kodeord til at fungerer lige gyldigt hvad jeg gør.
    • Svar: Tryk i stedet Log ind med pinkode (Lige over email indskrivning), så sender systemet dig en pinkode på mail.
  •  Problem: Ingen af de her ting virker!