UNDER OMBYGNING!

Fagligt Landsudvalgs hjemmeside er under ombygning, men faktisk kan man godt sige, at hele Enhedslistens faglige arbejde er under ombygning.

Enhedslistens mangeårige faglige koordinator Anders Olesen er gået på pension, og en helt ny faglig organisator tiltrådte sin stilling 15. september 2022.

Den nye faglige organisator hedder Jakob Mathiassen og kommer fra byggefagbevægelsen, hvor han blandt andet har været projektansat som organisator i 3F-BJMF i perioden 2019-2021.

I løbet af 2023 vil Jakob sammen med Faglig Landsudvalg og Enhedslistens mange faglige aktivister ombygge det faglige arbejde i enhedslisten.

Fagligt arbejde i Enhedslisten?

Det faglige arbejde foregår i sagens natur først og fremmest ude i fagforeningerne og på arbejdspladserne. Men det er vores ambition, at Enhedslistens fagligt aktive medlemmer skal opleve, at deres parti kan give dem al den støtte, inspiration og uddannelse som de har brug for i deres faglige arbejde. Samtidig vil vi gerne inspirere og hjælpe dem, der ikke er fagligt aktive med at komme i gang med det faglige arbejde.

Du kan følge med i ombygningen på denne hjemmeside og på Faglig Landsudvalgs facebookside.

Vil du være med i ombygningen, så kontakt Jakob på [email protected]